Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۴ اسفند ۱۳۸۶

غزل جون منو به بازی ترانه ها دعوت کرده بود.
شعر های مورد علاقه منای زنبور طلایی نیش می زنی بلایی پاشوو پاشوو بهاره گل با شده دووباره
خوشحال و شاد و خندانم
رو رو با گایگ در مسیر آب پارو زن شاااا پارو زن شااااا سوی مانا بیشتااااب
ترانه های انگلیسی زبان
توینکی وینکی دیبسی لا لا پو تله تابیز تله تابیز سی هل لو
بقیه شعر های انگلیسی را که از بیبی تی وی یاد میگیرم اینقدر با مزه تلفظ میکنم که مامانم هر چقدر گوش میده که بتونه بنویسدشون باز هم نمی تونه!!!ه
ولی اونهایی که خیلی دوست دارم
با با بلک شیپ
برادر جان
ور از تامپکین
چینگل بلز

اما خبر مهمتر اینکه اولین شعر و آهنگمو پشت پیانو ساختم
یعنی همینطور که داشتم پیانو میزدم از خودو شعر هم می گفتم
دلفین کوچولو امشب میاد خونمون
دلفین کو چولو امشب میاد خونمون
خلاصه بعد از اینکه چند با ر آهنگشو زدم و شعرشو خوندم به مامانم گفتم" بقیه اش چیه؟"آخه یادم رفته بود شعرشو خودم سرودم
شمردنم: یک- دو- سه- چهار –پنج – شش – هفت- هشت(گاهی یادم میره)- نه- ده- دوازده- سیزده – چهارده-پانزده-شانزده-بیست- بیست و- بیست و- بیست و

***
شایا داره پنیر میخوره
ددی به شایا: چی می خوری
شایا: پنیر( کمی مکث) امیر
ددی : چی میخوری
شایا: خاله سوسو.خاله سوسو میخورم

ژیلا به شایا : دادا کیه توئه
شایا: دادا بزرگ

شایا میره و ماهی قرمز کوچولوی عید را از بالای تنگ نکاه میکنه
شایا: وای! چگد گشنگه





نظرات:
شایا جون چرا نوشته های وبلاگت انقدر ریزه؟! کور شدیم تا خوندیم!! با اون شعرهای خوشگلت. اما از زبون خودت بشنویم یه مزه دیگه داره!
 
Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.
 
نه نه من رو نخور من رو نخور! من کجام شبیه پنیره آخه!س
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]