Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۷ دی ۱۳۸۶

شایا نصفه شب مامانشو از خواب بیدار میکنه
شایا: مانا چراغ روشن بکن. من عمو پورنگ ببینم.(عمو پورنگ یکی از برنامه های تاویزیونی بچه هاست).ه

شایا خانه مامان بزرگش است . برای مامانش تعریف میکنه
شایا : من داشتم گرند پا( کارتون) نگاه میکردم بعد تالاپی افتادم
مانا: از روی چی افتادی
شایا: صندلی
شایا روی صندلی خوابش برده بوده و سرش افتاده بوده!!ه

مامان، شایا و باباشو میذاره خانه و خودش میره کلاس.وقتی برمیگرده شایا تمام خبرها را به مامان میده
شایا: ددی خواب.شایا بیدار .شایا بازی
مانا: ددی؟!!!ه
ددی: من فقط 2 دقیقه خوابیدم!!!ه

مانا: شایا ددی چکاره است
شایا: مدندس

مانا: شایا توی سرزمین عجایب چه بازهایی را دوست داری
شایا: گاو- قطار- ماشین کون بنده(کوبنده)!ه

از شعرهای جدید
رو رو با گایگ در مسیر آب پااوو،شا ااا، سوی من بیشتاب


پانوشت: من هجده دندونه شدم.البته هنوز کسی نمیدونه دوتا دندون آسیای بالایی ام هم در اومده یانه.اگه به مامانم نشونشون دادم خبرشو می نویسم!!ه

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]