Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۱ دی ۱۳۸۶

دیگه از شاشا تبدیل شده ام به شایا.از عدد سه خوشم اومده! سه تایی .ساعت سه.سه تا
کارهایی که می تونم را خودم باید انجام بدم مثلا شیشه شیرم را باید خودم بشورم! بعد خودم توش شیر بریزم.حتی اگه نصفه شب هم باشه باید از جام بلند بشم و شیرمو درست کنم! چسب های پوشکمو خودم باید ببندم!خلاصه همه کارهایی که مربوط به خودمه را " شایا خودش" باید انجام بده

مانا: دادا و ژیلا کجا رفتن
شایا: آفریقا.عکس از پلنگا بگیرن.به شایا نشون

مانا: شایا، شوشو(پلنگ عروسکی شایا) توی آفریقا به دنیا اومده.تو تو کجا به دنیا اومدی
شایا: اتوبوس

شایا از کار مانا و منوچهر خوشش اومده. شایا: آفرین مانا.آفرین ددی

شایا به مامان بزرگش: شب به خیر ژیلا دون(جون)!ه

شایا از صبح که از خواب پا میشه مدام میگه: ددی زود از سرکار برگرد خونته با شایا بازی

شایا مانا را صدا میزنه تا پشت سرش از سرسره بیاد پایین.مانا میدوه به سمت سرسره و شایا از بالای سرسره ایستاده لیز میخوره و می افته پایین. شایا: مانا اومد هل شدم اوتادم

نظرات:
شایا جون با نمک دلمون برات تنگ شده
 
دنیا اومدن تو اتوبوس شاهکار بود
 
ای جانم. اسم مامان منهم ژیلا هست. اون ژیلا دونی كه گفتی خیلی عزیز بود. یعنی میشه كه بچه منهم یه روزی به مامانم بگه ژیلا دون.
عكسهاتم خیلی خوشگلند آقا پسر خوشتیپ پاریسی.
 
ای جانم. اسم مامان منهم ژیلا هست. اون ژیلا دونی كه گفتی خیلی عزیز بود. یعنی میشه كه بچه منهم یه روزی به مامانم بگه ژیلا دون.
عكسهاتم خیلی خوشگلند آقا پسر خوشتیپ پاریسی.
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]