Lilypie 3rd Birthday Ticker

۱۹ آبان ۱۳۸۶

کلمات به روش شایا
کلماتی که حرف های اضافی دارن: خونته همون خانه
کلماتی که حرف های نامربوط دارن:تمپو همون تمام- سلله همون سرسره-جیجی همون جوجو
کلماتی که حرف کم دارن: اب همون اسب-هرکو همون خرگوش
کلمات اقتصاری: ژژنان یعنی خانه ژیلا و دادا اینا- عمو امیر یعنی همه عموها
قصه میگم: عمو امیر آپوچی پا درد حانوم بوس. یعنی عمو امیر(هر عمویی می تونه باشه) افتاد زمین پاش درد گرفت خانمش پاشو بوس کرد
مامان بزرگش می پرسه: شایا تو چیه ژیلا هستی؟ شایا :ماه
شایا ار مامانش میخواد که بلندش کنه و بزارتش روی سنگ بالای پله بشینه: مانا کن پیله . یعنی کونمو بذار روی پله
باید باشین و ببینین چه بامزه حرف میزنم! عاشق عدد دو هستم و مدام از کلمه دوتایی استفاده میکنم. از پله که بالا و پایین میرم اینجوری میشمرم: نه ده شش. نه ده شیش . باز هم نه ده شیش
آهنگ تولد را خیلی دوست دارم: تلل لد تلل تد تلل لول مبا لا

نظرات:
واقعا که رد مخوف مرد سالاری رو توی این وبلاگ می شه دید!!! ای داد بر من... بابا بین این همه عمو حالا چرا من یکی باید پابوس! بشم؟ دستت درد نکنه خاله جونم!!! در ضمن جیگر تو بخورم که این همه بانمکی ....ماشالا.
 
vay ke to del mano bordi googooli

doost dashtani, shahzade koochooloo
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]