Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۸ شهریور ۱۳۸۶

دیروز تونستم اسمم را بگم.آخه اسمم خیلی سخته هم شا داره هم یا.که تا حالا نگفته بودم
خیلی از کلمات را می تونم بگم ولی عموما حرف های ساکن آخر کلمات را حذف می کنم.آخه حرف ساکن به چه دردی می خوره؟ یا بعضی از حرفها که چند معنی دارند مثل" گو" که هم معنی گوش میده هم گل هم قو
از کلمه دهن با تلفظ تشدید روی ه خیلی خوشم میاد و موقع نقاشی مدام تکرار می کنم .آخه دیگه بلدم بگم:چش چش دو ابرو... دههن. گو(گوش).موو.دت(دست).با (پا).نا (ناف).دودو(؟!)خلاصه اعضای بدنمو کامل میگم
کوه نوردی را خیلی دوست دارم.هنوز هم از هرچیزی که بتونم بالا میرم.به غیر از عدد شش از دو هم خوشم آمده.می تونم کارهامو کلمه ای تعریف بکنم
راستی شمال هم رفتم که خیلی خوش گذشت و کلی ماسه بازی کردم و تله کابین سوار شدم. یک بادکنک سنجاقک گنده هم بابام برام خرید که توی ماشینمون جا نمیشد! سه چرخه ام را هم برده بودم شمال
خلاصه ای از پارک رفتن دیروز که برای بابام تعریف کردم
پاک(پارک)-مانا-ژی ژی- اب:سوار اسب شدم-پیتی پیتی: پیتیکو پیتیکو-نی نی نا(نی نی ها هم بودن)-تاب-صدای هلیکوپتر در میارم:یعنی سوار هیکوپتر هم شدم


نظرات:
آقاي شايا ميشه لطفا يه مااااااااااااااااااااچ از لپتون بدين؟
 
:*
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]