Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۳ مرداد ۱۳۸۶

آ پو چی: وقتی من یا یه چیز دیگه میخوره زمین
آبی جی: رنگ آبی
دوو: دود
توتور: موتور
ا او: الو
عزیزی: فامیلم
گا گو : جارو
آقا : آقا
هاپو : هاپو
یاد گرفتم به جای "با" میگم:آب
یه – دو گاهی هم گو- هه – آر- ان- شیش – هه- هش – نه گاهی هم اوه – ده
البته توی شمردن عاشق شیش و هفت هستم.وقتی ازم بپرسن ددی گی میاد؟ میگم: شیش. بعد دنباله اش را خودم میشمرم:هه(هفت)....
تولد مبارک: د د ده- د د ده- مبا تا مبا با مبا اکککککککککککک

یه توپ دارم قلقل
سرخ و سفید و آبی جی
میزنم زمین دو تا دستام میره رو هوا
نمیدونی تا سرم را تکون تکون میدم
من این توپو نه نه نه
مشقامو خوب ننه
بابام بهم پری داد
یه توپه ققققققققققققه

شانزده تا دندون دارم.خاله مینا و دایی بیژن که اومده بودن توی مهمونی ها حسابی معرکه گیری میکردم.می رقصیدم. به بقیه میگفتم هرکس چه کار بکنه.کی کجا بشینه. کی چطوری برقصه.کی بره اسباب بازیهامو بیاره! خلاصه واسه خودم مدیریت میکردم.ولی مهمونی هاشون را هم خیلی گرم میکردم

نظرات:
ماشالا خاله جون حسابی بلبل زبون شدیا... دیگه می تونین با سینا و مازیار گروه کر خونگی تشکیل بدین ... بوس بوس
 
مرسی خاله جون.قرار گروه کر را کی بذاریم؟
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]