Lilypie 3rd Birthday Ticker

۱۹ تیر ۱۳۸۶

موارد مختلف استفاده از کلمه با = آب – بیبی تی وی- ماست – پا – باز و البته جند تا جیز دیگه هم داره که الان یادم رفته! شما باید خیلی باهوش باشین تا بفهمین منظور من از کلمه "با" چیه
مامانم:اسمت چیه
من: با دا گاهی هم دا یا
مامانم: شا
من: دا
مامانم: فامیلت چیه؟ع
من: زیزی
مامانم: اسم ددی چیه؟منو
من: چی
مامانم: ببلی بوزی
من:بععععععع
مامانم: دنبه داری
من:نعععععع
مامانم:پس چرا میگی
من: بعععععع
از بازیهای مورد علاقه ام که با مامانم هر روز روزی چند بار انجام میدیم
الکم و دولکم. چرخ و فلکم(من دور خودم می جرخم).دست دست دست. پا پا پا(پاهامو محکم به زمین می کوبم).پنجه. پاشنه(این قسمت را ختما باید ببینین که زانوهامو خم می کنم و دستام را هم از آرنج جمع می کنم و بقیه کلی به این حرکتم می خندن!) جاها عوض- این قسمت را جیغ می زنم و دور خانه میدوم.البته تمام این حرکات با همراهی مامانم صورت میگیره

نظرات:
شایا جونم آفرین که اینقدر خوب حرف می زنی . من که هنوز مریخی حرف می زنم. جز مامان و بابا و نزدیکان بقیه خیلی متوجه حرفام نمی شوند. فردا یکشنبه ساعت 6 جام جم یادت نره. بوس
 
مرسی رادین جون.البته من هم فارسیه فارسی حرف نمی زنم.کمی تا قسمتی پانتومیم هم اجرا میکنم
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]