Lilypie 3rd Birthday Ticker

۳ تیر ۱۳۸۶

سلام. (فکر نکنین سلام کردن را یاد گرفتم همینجوری یه چیزی نوشتم. من فقط بلدم بای بای کنم.)هه
حتما به این وبلاگ بریم بازی سر بزنین که مامان من و مامان چند تا از دوستام بازی های خلاقی که با ما می کنند را توش می نویسند.یادتون نره ها
فتوبلاگم هم که مدتها بود بابام توش عکس نمی ذاشت داره هزار تا هزارتا عکس میذاره به اونجا هم سر بزنین
کماکان روزی هزار بار میگم مانا ددی
اتفاقاتی که برام میفته را تعریف می کنم مثلا می گم: ددی فوت ووووووو یعنی بابام هواپیمای منو باد کرد
یا ددی شششششش . یعنی رفتم حموم بابام منو شست
یا فوت دست . که یعنی یکی داستان تولد رایان کوچولو را برام تعریف کنه
همچنان بچه ها را خیلی دوست دارم و هر جا نی نی می بینم زود میرم پیشش و یا دنبالش راه می افتم. حالا می خواد توی پاساژ باشه یا خیابون فرقی نداره
بای بای

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]