Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۹ خرداد ۱۳۸۶



این قضیه حرف زدن هم خیلی جالبه ها.یعنی آدم بتونه بعضی از کلماتو به مدل خودش تکرار کنه و بعدش همه بخندن و قوربون صدقه ام برن.این هم لیست کلماتی که تازگیها بیشتر استفاده می کنم:
ماما = ماما
مانا = ماما
ددی = بابا
ژی ژی = ژیلا مامان بزرگم
یه یه = همون ژیلا مامان بزرگم
دادا = دادا بابا بزرگم
با = پا
ده = دست
با = آب
اگه تا اینجا را خوندین حتما فکر کردین که من عربم.ولی اشتباه می کنین
هه جی = هویج
آ تیش = آتیش
لیز = لیز- از روی سرسره لیز می خورم
بوووو= ماشین - رانندگی – فرمان ماشین– توپ! – کشیدن نقاشیه چشم چشم دو ابرو- راه افتادن ماشین وقتی چراغ سبز میشه
ببو = آنش نشانی – آمبولانس – ماشین پلیس
بیا = بیا- که بیشتر اوقات فقط با حرکت آرام دست از کسی می خوام که پیشم بیاد
اینا= ایناها- اینجا – اونجا- این
بازی = بازی
یویو= جوجو
شیر = شیر
به به = خوراکی – غذا
خارپوف = خوابیدن
در = در
ده = ده
شیش = شش
تو تو چی چی = صدای قطار
شششش= صدای آب
صداهای انواع حیوانات اهلی و وحشی مثل ببعی .هاپو. پیشی. میمون. کانگورو. خوک. قورباغه. گاو.الاغ .گورخر. جغد .ببر. شیر.اسب. ماهی. خروس .جوجو. کلاغ .مار و خیلی چیز های دیگه را هم بلدم در بیارم و تازه اگه کسی صدای حیوونی را بهم یاد نداده باشه صداشو از خودم در میارم
وقتی فوت می کنم منظورم = تولد – شمع – داستان تولد رایان کوچولو
بع به = یعنی بعله توی بازی عمو زنجیر باف
دست توی دهن با مالش دندونام = مسواک
با دستم توی هوا دایره می کشم= دایره – چرخ – چیزی که می چرخه
به غیر از این کلمات بعضی کلمات آسان را هم اگه بهم بگن تکرار می کنم
این هم چسباندن عکس برگردون روی دیوار اتاق به شیوه خودم

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]