Lilypie 3rd Birthday Ticker

۳۰ بهمن ۱۳۸۵


دندون هفتمم هم در اومد.تا 14 قدم می تونم خودم راه برم ولی ترجیح میدم دست مامانمو بگیرم و راه برم
سرو صدا و ادا تا دلتون بخواد از خودم در میارم.بلدم وقتی کسی لالا کرده هیس کنم ولی گاهی دستم به جای وسط دماغم میره کناره لپم! صدای گاو و کانگورو را هم بلدم در بیارم. مثل پروانه پرپر می زنم! وقتی راه میرم هر چند قدم یه دور خم میشم دستمو می زنم به زمین (حالا هی بگین آخه چرا اینکارو می کنی؟ چون خوشم میاد!) فوت کردنو یاد گرفته ام ولی به مدل خودم! دیروز بابام داشت تخمه می خورد منم اداشو در میاوردم حتی ملچ ملوچ هم می کردم! گاهی یه کتاب را پنجاه بار میدم مامانم برام بخونه، بعد چون خودم حوصله ام ازش سر میره تندتند ورق میزنم تا زودتر تموم بشه!به
حالا یکی نیست به مامان و بابام بگه شما که یازده ماه و بیست روز بدون من جایی نرفته بودین، حالا یه چند روز هم صبر می کردین که یه سالم بشه بعدش با دوستاتون می رفتین شام والنتاین بیرون!به
این هم اولین نقاشی که تنهایی کشیدم

نظرات:
والا دروغ چرا... تا جایی که ما یادمان می آید دندان هشتم شما هم به غایت 2 میلیمتر از لثه های صورتی خوشگلتان بیرون زده بود شاید موقع شمردن دندانها اشتباهن دستتان روی یکی بوده و آن را نشمرده اید. شاید هم حساب ما خراب است
 
آخه این نوشته مال هفته پیش بوده که تازه پست شده!به
 
Salam Shaya joonam . Tavallod-e yek saleghi mobarak .Enshallah
zir-e sayeh-e madar(Mana joon)va pedar(Manoucher aziz)va grand parents,120 sal salamat , happy va movaffagh bashi.
Mama'Feri/ Bijan
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]