Lilypie 3rd Birthday Ticker

۳ شهریور ۱۳۸۵

چهارشنبه رفتیم یه پیتزا فروشی.پیتزا یه دایره است که روش یه عالمه چیزهای رنگی ریخته اند و بوی عجیبی هم داره.البته مثل اینکه زیرش هم چرخ داره چون هرچی من بهش حمله می کردم که بهش دست بزنم می رفت عقب تر! دوروبرم هم اصلا دختر خوشگل نبود که باهاش حرف بزنم! خلاصه حوصله ام سر رفت. بعدش هم رفتیم گل فروشی،یه عالمه گل های قشنگ دیدیم و من از یه گیاه سبز بلند که برگ های بزرگ داشت خیلی خوشم آمد و می خواستم یکی از برگ هاش را از وسط بکنم ببینم چه جوریه که نمی دونم چرا بابام نذاشت! شب هم که رفتیم خونه دلم می خواست آواز بخونم که آوازم اینجوری بود باباباباباباباو. و بابام دائم وسطش می گفت جونم پسرم.فکر می کرد من اونو صدا می کنم! گاهی هم که وسط گریه می گم ماماماماماماما، مامانم میگه جونم عزیزم. نمیدونم چرا فکر می کنند من آنها را صدا می زنم




نظرات:
شایا جونم
قربون صورت ماهت برم چقدرخوشحالم که هر روز میتونم تو را در کامپیوتر بینم. ماشااله چقدر بزرگ شده ای. هر روز اول از همه وبلاگ تو رو باز می کنم که ببینم چیز تازه چی گفته ای؟ جای جدیدی رفته ای یا نه ؟ وبا دختر جدیدی آشنا شده ای یا نه؟ میدونی شایا جونم باید یک سفر بیایی به دیار فرنگ و دخترهای فرنگی رو هم امتحان کنی! به این ترتیب ما هم تو را از نزدیک می بینیم و می تونیم تو را در آغوش بگیریم

از قول من به مامان و بابات بگو که حرف های زیبای تو را بیشتر بنویسند تا ما بیشتر لذت ببریم. راستی می دونی من کی هستم؟ من عمه ملی هستم. من عمه ده تا برادرزاده خوشگل و جیگر هستم که تو عزیزم دهمی هستی. عاشق همتون هستم اما شنیدی میگن بادوم خوشمزه است ولی مغز بادوم خوشمزه تره!
میدونی وقتی تو دل مانا بودی عکست را دیده بودم ولی حالا کجاو اونوقت کجا
یک دنیا می بوسمت و منتظر عکس های بیشتر و حرف های بیشترت هستم
عمه ملی
 
شایا جونم
امروز نیم ساله شدی یعنی شش ماهت تمام شد
تبریک به ماناومنوچهر
تولد گرفته بودی
چه کیک خوشمزه ای داشتی
حیف که خودت لب نزدی
البته امشب که شیر مانارابخوری میفهمی که چی میگم
امروز 6/6/85 بود یعنی جفت شیش اوردی ودر خونتو بستی
البته مارا بردی تو و در خونتو بستی
به امید دیدن شیش سالگیت و66 سالگیت
واقعا که چه رویی دارم
قربانت دادا
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]