Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۴ مرداد ۱۳۸۵

پنج شنبه اولین کافی شاپ زندگیمو رفتم. اول شیر خوردم ،بعدش تو بغل بابام خوابیدم.کافه رفتن خیلی کیف داره! بعدش مامان و بابام برام یه زایلوفون خریدن.وقتی اومدیم خانه دو تایی نسشستند و دو ساعت باهاش آهنگ زدندو شعر خوندند.تا اینکه من کلی خسته شدم.من نمیدونم چرا به اسم من اسباب بازی میخرن و خودشون بازی می کنند؟
از همینجا می خوام به مامانم بگم که من غذا خوردنو خیلی دوست دارم،یعنی اون قاشق های رنگی و خوشگل که میره توی دهنم خیلی خوشمزه اند،لطفا اگه میشه سرلاک و فرنی توش نباشه،اینجوری باحالتره

نظرات:
مبارکا باشه! به عالم وبلاگ خوش اومدین ما از همین تریبون اعلام می کنیم که همه جور با این شایا خان گل که همسایه چند تا کوچه پائین تر ماست حال می کنیم (البته با باباش فعلا بیشتر!)
امیدوارم نوشته هات تداوم داشته باشه
 
salam Shaya jan , khlie moshtaghe khoondane nevehstehat va didanet hastam.
 
انقدر این ویلاگهای بچه ها شما داره با نمک میشه که ممکنه ما هم فقط بخاطر اینکه برای بچه مان وبلاگ بنویسیم، بچه دار بشویم!
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]