Lilypie 3rd Birthday Ticker

۲۰ مرداد ۱۳۸۵




تا حالا شده یک دفعه سردتون بشه و بعدش دو تا دست گردنتونو بگیره بکشه؟
برای من پیش اومده! ساعت 7 صبح 6 اسفند 84 منو از یه جای گرم ونرم وراحت به زور کشیدن بیرون و بهم گفتند
به این دنیا خوش اومدی
امروز 167روز از تولدم گذشته و من 5 ماهمه و برای خودم مردی شده ام
می تونم 8-7 ثانیه بدون کمک بشینم. دوست دارم وایستم ولی باید زیر بغلمو بگیرن.حرف زیاد میزنم ولی نمی فهمم چرا هرچی می گم بقیه نمی فهمن و جوابمو یک چیز دیگه میدن! وقتی خوشحالم جیغ میکشم! دوست دارم برام شعر بخونند و پیانو بزنند. از موزیک بلند خیلی خوشم میاد.البته هرچی مامانم سعی می کنه من از موسیقی کلاسیک مثل موتزارت خوشم بیاد عوضش من بلک کتس و بنیامین را خیلی دوست دارم
الان چند روزه که سرلاک و فرنی میخورم. ولی بیشتر دوست دارم سیب لیس بزنم.یه اسباب بازی جدید هم دارم که مامانم میکنه تو دهنم میگه بخور. ولی یه مایع بی مزه ازش در میاد که اسمش آبه! اسم اسباب بازیمم لیوانه!
عاشق اینم که مامانم منو بغل کنه راه ببره و تو بغل بابام لم بدم و بخوابم از تمام اسباب بازی های مدل جدید مثل لپ تاپ و موبایل و ریموت کنترل خوشم میاد!چند تا دوست دارم مثل سینا و مازیار(که اسم هنریش جوجوبیرقداره)اهورا وآرمیتا و رادین ومیشا-که هنوز ندیدمش و خاله شری قراره ما رو به هم معرفی کنه
امروز با مامان و بابام رفتیم موزه دار آباد و یه عالمه چیزهای جالب دیدیم.مامان و بابام یه موجودات عجیب وغریبی را به من نشان می دادندو هی می گفتند این شیرونگاه کن این ببرو نگاه کن ولی من دلم می خواست نرده هاو نوشته ها و دست مامانم را نگاه کنم

نظرات:
بابا نه به اون نیومدن‌ات و آپ‌دیت‌نکردن‌ات نه به این دوتادوتا وبلاگ راه‌انداختن‌ات شایا! حالا ناقلا این جا رو به کمک مامان‌ات می‌نویسی یا بابات؟
 
من چون خیلی سرم شلوغه و مشغول کارهای مهمی هستم من خاطراتم را میگم مامانم تایپ میکنه
 
elahy ghorboone sheklet beram.....
mishe mama-baba to ra be man chandroozy gharz bedand?
khale jezghaleeeeeeee
 
به به مبارکه. خوش آمدید به بلاگستان.
 
اینم مبارکه :) دو تا دو تا مبارک ... خدا بچه هاتونو زیاد کنه ایشالا!
 
شایا جون ! یه چیزی یادم اومد دوباره اومدم برات بنویسم... به مامان بگو نی نیارو از لنگشون می گیرن و از شکم مادرشون درمیارن! نه از گردنشون! خاله شین عقل کل
 
الو! تست
 
الو ! تست
دایی چی هستم
 
سلام شایا خان گل
منو که هنوز ندیدی پس بذار خودمو بهت معرفی کنم:
نام: دایی چی.
محل زندگی: وسط دار و درخت، از جمله گل های عمه ملی. گنجشک و دارکوب و قورباغه و انواع حشرات الارض، سنجاب و موش کور و بقیه موجودات بی زبون و پر سروصدا.
درسته که اسم من دایی چیه، ولی از همین حالا روشنت کنم که فقط یک فروند دایی چی در این دنیا نیست! دقیقا ده تا دایی چی دیگه هم هست که تو کوچولو ترینشون هستی.
تقصر منم نیست که تو دهمی ( فعلا آخری) هستی. به نیمه پر لیوان نگاه کن: تو اولین دایی چی دو رقمی هستی! قربون هر دو رقمت برم.
مامانت دومینه که اونم می تونست اول بشه که اونم تقصیر من و تو نیست. تقصیر دادا ست بگمانم!
حالا که کمی منو شناختی، یادت باشه که اگه می خوای از اون شربت ها و قرص های بی مره بهت ندن، یاد بگیر بگی نه. زبونتو بذار جلوی سقت و سرت رو بنداز بالا. همین. از قولت نوشته بودن اولش از اون قطره خوشمزه ها که مزه توت فرنگی میده خوردم. باورت شد؟ از کی تا بحال مزه دوا شده خوشمزه؟ باید بیایی خودم برات بگم چی خوشمزه س و چی نیست. بهشون بگو اگه راست می گین، از همون دوا هایی که خودتون می خورین به من بدین ... دو سه قطره فقط ... هم خوب می خوابم، هم خوب می شم. پپسی مپسی هم قاطیش نکنین. من از همین حالا بی رنگ بی رنگم.
شایا خان، بی خودی نیست که به من می گن دایی چی. حکمتی تو کاره.
حالا بیشتر گوش کن ... یه کمی که بزرگتر می شی بهت یک چیزای بی مزه ای میدن و اسمشو می ذارن غذای سالم. هویج، کشمش، سیب، ..... زیر بار نرو. زبونتو بذار جلوی سقت و سرت رو بنداز بالا.
وقتی بزرگتر شدی، می تونی با پول تو جیبیت، چیپس بخری.
حالا تازه داری دایی چی رو می شناسی ........ اگه گفتن روی دیوارا نقاشی نکن چی کار می کنی؟ زبونتو میذاری جلوی سقت و سرت رو می اندازی بالا.
همین.
اما عجب کلاه های با مزه ای داری. بهت حسابی می آد.
این مال درس امروز.
راستی یادم رفت بگم.. همین چند سال دیگس که بهت بگن زیر دامن خانم ها رو نیگا نکن. درستو حالا دیگه باید روون شده باشی. زبونتو میذاری جلوی سقت و سرت رو می اندازی بالا.
برم فعلا و برگردم بعدا.
 
دایی چی شما خیلی دایی باحالی هستیدبه من گفته بودند مامان و بابام را شما عقد کرده ایداون موقع هم به اونا از این چیزها گفتین؟
 
سلام شایا جون
وقتی تو دل مامانت بودی اسم تو را عسل گذاشته بودم واین شعر رابرایت گفته بودم ولی حالا اسمش را تبدیل به شایا میکنم

شایا
تو ازمیان"طعم بیادماندی"*شدی جاری
بسیار بی خبر
وقبل از اینکه ظاهر شوی
خودرابه ثبت رساندی
درون قلب همه ما
************
ای غریبه اشنا
با بی تحملی
شب را و روز را
در انتظار ظهورت
دوره می کنیم

دادا
__________________________________

*طعم بیاد ماندنی در ایران بمعنی مانا است
 
Shaya Joonam,

You are just about the most gorgeous child I have ever seen! You look just like your mommy! I really do hope I get to meet you in person! Try to talk your parents into coming to the US in April! We'll have a blast at the wedding!

Also, Shaya joon, listen to Daeychee! He knows what he's talking about!

Love,
Arghavan
 
Shaya joonam salam,
man Armita hastam (dokhtar amme) vaghti taze 5-6 roozet bood oomade budam ke bebinamet vali to hamash khab boodi mikhastam beram tooye otaghet vali hey mamanam migoft "na".mikhastam rooye takhtet bekhabam baz mamanam migoft "na" .mikhastam nazet konam booset konam baz ham mamanam migoft na akhe pas man che joori be pesar dayeem ebraze mohabbat konam ? maman o babat be man ye aroosake soosmar dadan ke khayli doosesh daram har kasi ham ke mibinatesh asheghesh mishe!
rasti gofte boodi khoshet miyad ba dokhtarhaye khoshkel harf bezani , aghe in dafe mano bebini fekr konam ke dige sar hame ro bebari!!!!!!!!
khayli duset daram va be omide didar.
dar zemn az mamanet bayad khayli mamnoon bashi ke hameye karaye biroonesho be khatere to vel kardan o 24 saat be to miresan va to inghadr topol o khoshkel shodi!
 
Dobare salam Shaya joon,
ma ba ham tooye ye chizi tafahom darim oonam ine ke hame be har 2 tamoon migan ke shekle mamanemoon hastim mamane man axe koochikihaye khodesho ba ye barnameye coputeri ke behesh migan "photoshop" (mamanet khoob midoonan) kenare axe man gozashtan tori ke har ki mibine fekr mikone har 2 axe mane to ham be mamanet begoo aghe mitoonan in karo bekonan jaleb mishe.
ghorbanat,Armita Soroush
 
Dobare salam Shaya joon,
ma ba ham tooye ye chizi tafahom darim oonam ine ke hame be har 2 tamoon migan ke shekle mamanemoon hastim mamane man axe koochikihaye khodesho ba ye barnameye coputeri ke behesh migan "photoshop" (mamanet khoob midoonan) kenare axe man gozashtan tori ke har ki mibine fekr mikone har 2 axe mane to ham be mamanet begoo aghe mitoonan in karo bekonan jaleb mishe.
ghorbanat,Armita Soroush
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]