Lilypie 3rd Birthday Ticker

۸ شهریور ۱۳۸۵


من امروز6 شهریور6 ماهم شد. 8 کیلو و 200 گرم وزنمه و 70 سانتیمتر قدمه.واکسن های 6 ماهگی را که زدم مطب دکتر را گذاشتم روی سرم،یه عالمه جیغ زدم ولی بعدش با بابام که رفتیم وقت ماه بعد را بگیریم چون منشی های دکتر دختر های خوشگلی بودند همه چی یادم رفت و کلی باهاشون صحبت کردم جوری که بابام هاج و واج مونده بود! دیشب هم تولد خاله لیلا یه مهمونی بزرگ بود. مامان و بابام فکر می کردن که من دیگه غریبی نمی کنم من هم بهشون یادآوری کردم که هر وقت که بخوام غریبی می کنم !دیگه باید برم برای مراسم تولدم حاضر بشم! این عکس هم مال آخرین روز های 5 ماهگیمه

نظرات:
shaya joonam. azizam man tahal nadidamet vali hala ke weblog va photoblog dari azat dorador bakhabar misham. Omadam ke tavalode mamanetou inja tabrik begam choon on e-maili ke azash daram dige kar nemikone. ba mamanet bego tavalodet mabarak mana joonam.
 
ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]